کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری

ساخت وبلاگ

کاشت مو به روش FUG

کاشت مو به روش FUG

روش FUG برای کاشت مو چیست؟

پیوند واحد فولیکولی (FUG) یک روش جراحی برای درمان ریزش مو است که بیشتر جهت روش مکمل برای انجام کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این روش به نوع ، اصول و قوانین کاشت مو بیش از پیش توجه شده است.

تفاوت بین تکنیک های کاشت مو چیست؟

جهت انجام کاشت مو معمولا از دو روش استفاده می کنند؛ یکی روش پیوند واحد فولیکولی (FUG) و دیگری روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) است که این دو روش در کنار باعث نتیجه مطلوب در کاشت مو می شوند همچنین مهمترین تفاوت بین این دو روش در نحوه برداشتن و پیوند مو می باشد.

فرآیند بهبود پس از انجام کاشت مو به روش FUGچگونه است؟

معمولا بیماران بعد از ۲۴ الی ۴۸ ساعت می توانند به کارهای روزمره خود ادامه بدهند. البته معمولا توصیه می کنیم که تا ۱۰ روز کارهای سنگین انجام ندهند. بعد از انجام عمل کاشت FUG، ممکن است کمی درد در ناحیه دهنده احساس کنید که می توان این درد را با خوردن داروی مسکن آرام کنید.

چرا افرادی برای استفاده از روش FUGمناسب هستند؟

اگر شما ریزش موی دائمی دارید و تراکم موهای پشت سرش نیز زیاد است، یک کیس مناسب برای عمل FUG محسوب می شوید البته باید سلامت جسمی تان کامل باشد.

کاشت مو به روش FUG

مزایای کاشت مو به روش FUGچیست؟

  • نتایج دائمی است
  • بیش از ۹۰ درصداز گرفت ها سالم باقی می ماند
  • موهای مجدد رشد کرده طبیعی به نظر می رسند.

روش SUT برای کاشت مو چیست؟

کاشت مو به روش sut از جدیدترین و بهترین روش کاشت مو می باشد که این روش با دستگاه اتوماتیک انجام می شود یعنی برداشت مو با دستگاه انجام شده و معایبی که دو روش قبلی کاشت مو داشتند در این روش رفع شده است از دیگر مزایای کاشت مو به روش sut :

  • کاشت مو تا ۱۴۰۰۰ تار مو در یک جلسه
  • بدون دوران نقاهت
  • کاشت ۶۰ تار مو در یک سانتی متر
  • بدون خونریزی
  • بدون جراحی
  • بدون درد و …

در نظر داشته باشید که در حال حاضر جدیدترین و بهترین روش کاشت مو در دنیا روش فوق بوده چرا که در این روش از دستگاه اتوماتیک جهت برداشت مو استفاده می کنند و همچنین برداشت موها از ۲۰۰۰ تا به ۱۴۰۰۰ تار مو در یک جلسه رسیده است شایان ذکر است که مرکز تخصصی موی رنسانس با استفاده از تکنیک SUT توانسته است رکورد کاشت ۶۰ تار مو در یک سانتی متر را در خاورمیانه به نام خود ثبت کند.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 18:05

کاشت مو به روش نانو

کاشت مو به روش نانو : آیا موهای شما میریزد؟ آیا نگران هستید که کل سرتان طاس شود؟ نگرانی شما طبیعی است چون ظاهر زیبا باعث اعتماد بنفس میشود.

اما جای نگرانی نیست چون با کاشت مو این مشکل برطرف می شود.وقتی سخن از کاشت مو به میان می آید گزینه های زیادی مطرح می شود یکی از این گزینه ها کاشت مو به روش نانو می باشد که به تازگی مطرح شده است .

روش پیوند نانویی به چه طریقی است؟

تفاوت کاشت مو به روش نانو با دیگر روش های کاشت مو در نحوه اجرای آن می باشد

در ابتدا باید عرض کنیم که کاشت مو به روش نانو یک روش تحقیقاتی بوده و در حال حاضر فعلا در مراحل اولیه پیشنهادی می باشد تمرکز این روش در ظرافت کار می باشد که در اینجا سعی شده است از ابزار و وسایلی که توسط علم نانو ساخته شده است استفاده گردد زیرا در این علم ظرافت بالا رفته و به نسبت آن کیفیت کار هم بالا می رود که دارای اهمیت بسیاری می باشد.  در حال حاضر تحقیقات تکمیلی درباره کاشت مو به روش نانو ادامه دارد و امید می رود که در سالهای آینده این روش تحولات چشمگیری در حوزه کاشت مو ایجاد می کند.

کاشت مو به روش نانو

توصیه های پس از کاشت مو

بعد از کاشت  باید به توصیه ها عمل کنید تا زود بهبهود یابید و به اندازه کافی استراحت کنید و از ورزش سنگین، بلند کردن وزنه و سیگار کشیدن اجتناب کنید.همچنین چند روزی کار نکنید تا به حالت عادی برگردید. همچنین یکی از مواردی که شاید بسیار مهم باشد و باعث شود نتیجه بسیار خوبی را کسب کنید ورزش کردن است زیرا ورزش باعث می شود خون زیر پوست جریان پیدا کند همچنین دوری از استرس و اضطراب به بهبود هر چه سریعتر شما کمک می کند.

دوره رشد مو

موهای کاشت شده ظرف چندهفته کاملا میریزد که به این ریزش، ریزش ناگهانی نیز میگویند چون فرق سر و تارهای مو در برابر ضربه هایی که حین عمل به سر وارد می شود واکنش نشان می دهند. ۳ ماه بعد مجددا موها شروع به رشد می کنند. رسیدن به نتیجه نهایی حدود ۱ سال طول میکشد و وقتی رشد مو کامل شد و بلند شد می توانید مدل موهایتان را هرطور که دوست دارید تغییر دهید.

برترین روش کاشت مو SUT

جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو SUT می باشد که این روش آخرین متد کاشت مو به شمار می رود که تفاوت آن با روش های ریج و سنتی همانند FIT و FUT در این می باشد که در این متد تا ۱۴۰۰۰ تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه اتوماتیک انجام می شود که بدون جراحی ، بدون درد ، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند .


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 18:04

 

مزایای کاشت ابرو به روش FUE , مزایای کاشت ابرو

 

مزایای کاشت ابرو به روش FUE  : « اگر شما ابرو نداشته باشید در حقیقت شما چهره ندارید »، اگرچه این حرف ممکن است اغراق آمیز باشد اما نشان میدهد که ابرو چه عنصر مهمی در صورت است. در حقیقت دیدن یک فرد طاس چیز عجیبی نیست اما یک فرد بدون ابرو بسیار نگاه ها را به خود جلب میکند. فرد ممکن است به دلایل مختلفی ابروهایش را از دست بدهد که بر برخی از این علتها فرد هیچ کنترلی ندارد.

کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE، روشی است که برای حفظ و شکل دهی دوباره دائمی ابرو استفاده می شود.این روش ظاهر ابرو را بهبود می بخشد و مشکلاتی که از لحاظ زیباشناختی در ابروی شخص وجود دارد را برطرف می سازد. کاشت ابرو به روش FUE برای نخستین بار توسط مرکز تخصصی موی رنسانس وارد ایران شده و به شکل انحصاری در این مرکز انجام می شود و در این روش دیگر نیازی به جراحی نبوده و از بیهوشی و بخیه های عمیق استفاده نمی کنیم خواب یک دست و منظم مو و همچنین عروسکی نبودن آن از مزیت های منحصر به فرد این روش کاشت ابرو می باشد که این تکنیک را محبوب کرده است.

 

مزایای کاشت ابرو به روش FUE

 

موی سر به روشی متفاوت از موی ابرو رشد می کند. در واقع موهای ابرو در مقایسه با واحدهای فولیکولی که شامل ۱ تا ۴ تار مو است، بصورت تک تک رشد میکند. بنابراین موهایی که از قسمت های دهنده برداشته می شود، را باید با استفاده از میکروسکوپ های قوی دو قسمت کرد. سپس هرکدام از این تارهای تقسیم شده را در محل های گیرنده قرار می دهند. از آنجایی که ابروها نسبت به موهای سطح پوست در زاویه ای تندتر رشد میکنند، انجام این کار مهارت و تجربه بالایی لازم است.

همچنین انحنای طبیعی مو از نکته های حائز اهمیت است بطوری که هم راستا با انحنای ابروها باشد. همچنین ابرو نیز بایستی به طریقی مرتب شود که به صورت مورب رشد کند بخصوص در بخش میانی تا ظاهر طبیعی ابرو را دنبال کند. تمام این مواردی که در بالا گفته شد بعنوان نقطه قوت در روش کاشت ابرو FUE می باشد که در انجام آن اعمال می گردد.

مزایای کاشت ابرو به روش FUE

مزایای استفاده از روش کاشت ابرو FUE

  • این روش، ظاهر تغییر شکل یافته ابروها را درست میکند.
  • به افرادی که مستعد از دست دادن ابرو هستند این امکان را میدهد تا ابروهایی با قوس پرپشت داشته باشند.
  • به افرادی که ابرویشان را به دلایلی مانند زخم شدگی، سوختگی، بالارفتن سن، کم کاری تیروئید، و… از دست داده اند کمک میکند تا حس بهتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند.
  • با این روش از موهای خود شما استفاده میشود و ابروهایتان طبیعی تر بنظر خواهد رسید.
  • این روش اصولا روشی با بیشترین ایمنی است.
  • این روش در مقایسه با روشهایی مانند تتو کردن ابرو، بهترین انتخاب است و به نتایج طبیعی تری از لحاظ ظاهری میرسند.
  • این روش نتایج طولانی مدتی دارد.
  • در این روش جای زخم بجا مانده قابل دیدن نیست و تنها چند روز پس از عمل جای زخم مشخص است که پس از چند روز محو میشود.
  • ابروهای جدید می تواند به چهره شما زیبایی بدهد.

یک حقیقت زشت در مورد کاشت ابرو به روش های رایج و سنتی

  1. در روش های رایج و سنتی مانند FUT خواب مو و مدل مو به شکل عروسکی می باشد.
  2. استفاده از تکنسین های بی تجربه کاشت یکی از مواردی است که در انجام روش های رایج و سنتی بسیار دیده می شود.
  3. کاشت ابرو به روش FUT دارای جراحی و بیهوشی بوده و همچنین از بخیه و برش های عمیق در آن استفاده می شود.
  4. جلسات متعدد و همچنین با زمان های طولانی از معایب و مضرات استفاده از روش های سنتی و رایج کاشت ابرو می باشد .

کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 18:04

کاشت مو به روش Micro HRT

کاشت مو به روش Micro HRT : کاشت موی طبیعی بصورت کاشت زیر پوستی که از موی شخص دیگری باشد وجود ندارد ، چرا که بدن ما انسان ها تنها بافت زنده  موهای خود را از نظر ژنتیک  می پذیرد  و از بانک موی شخص دیگری نمی توان چه بصورت رشدی و چه غیر قابل رشد ، زیر پوست استفاده کرد . تنها بصورت روی سطح پوست و یا لا به لای موهای شخص می توانیم بسیار زیبا و با ظاهر و خط رویشی طبیعی ، موهای شخص دیگری را که از بانک موی طبیعی مرکز موی رنسانس می باشد استفاده نمایم.

در تکنیک ترمیم مویMicro HRT  پس از اسکن موی شخص و استفاده از بانک موی ۱۰۰% طبیعی که همانند با جنس ، رنگ ، حالت موی فرد است استفاده می شود. از دیگر مزیت های این روش بدون جراحی ، درد و خونریزی بودن آن است که در یک جلسه قابل انجام می باشد.

همچنین در سال ۲۰۱۶ پس از ارتقاء این تکنیک علاوه بر مطالب بالا از فناوری جدید روز دنیا به اسم نوتریوم استفاده شده است.

کاشت مو به روش Micro HRT

دراین فناوری پوست و مو بصورت لایه لایه ای بررسی و آناتومی شود و آن شبکه ۱۰۰% شبیه سازی شده با پوست انسان می باشد که موها از آن روییده شده بطوره کاملاً طبیعی حتی از فاصله نزدیک انگار از زیر پوست سر شخص رشد کرده است.

کاشت مو به روش  جایگزینی مناسب برای موهای از دست رفته شخص می باشد.

این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که این روش بهترین و جدیدترین تکنیک استاندارد روز دنیا می باشد و دارای مجوز FDA آمریکا و وزارت بهداشت می باشد که برای عزیزانی که هر قسمت و با هر وسعت ریزش ، روشی مناسب و ایده آل می باشد.

تکنیک Micro HRT برای کاشت مو

برای آقایان و بانوان  در یک جلسه قابل انجام است که با ظاهر ، فرق سر و خط رویشی طبیعی که کاملاً بدون عوارض است انجام میشود ،بطوری که اطرافیان شخص ناباورانه برگشت چهره او را شاهد هستند و این تکنیک بروز ترین و بهترین تکنیک ترمیم مو در جهان می باشد که چه از نظر بهداشتی و چه از نظر شرعی مورد تأیید می باشد.

*** توجه

انجام استحمام هروز، استخر ، سشوار ، ژل ، رنگ و بطور کلی هرکاری با موهای طبیعی می شود انجام داد با این تکنیک هم قابل انجام است.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 18:03

کاشت موی خانم ها , کاشت مو بانوان

کاشت موی خانم ها , کاشت مو بانوان : کاشت موی خانم ها در ایران تا به امروز یا انجام نمیشد و یا با روش های قبلی و قدیم کاشت مو انجام میشد .

لذا باگذشت زمان و بروز شدن علم پیوند موی طبیعی این نوع کاشت با تکنیک های روز دنیا و با تکنیک جدید و انحصاری SUTوFUE همراه با بالاترین کیفیت انجام می شود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی fitوfut نیازی به کوتاهی موهای شخص نمی باشد و با تراکمی بالا و خط رویشی طبیعی توسط این تکنیک ها قابل انجام شده است .

البته کاشت موی خانم ها در شرایطی خاص انجام می شود که باید بطور تخصصی بررسی شوند . پس از معاینات تخصصی و آزمایشات لازم در زمینه هرمونی و سونوگرافی کیست تخمدانها و غیره… میتوان کاشت مو خانم ها را انجام داد .

کاشت موی خانم ها

بعضی از ویتامینهایی که برای پیشگیری از ریزش مو مفید هستند را توضیح میدهیم

متذکر می شویم که این نوع ویتامین و املاح ها باید حتما طبق دستور پزشک مصرف شوند و از مصرف خودسرانه آن خودداری کنید.

دریافت کم ویتامین های گروه B به خصوص B6،بیوتین،اینوزیتول واسید فولیک و املاحی مانند گوگرد،منیزیم روی،باعث تضعیف فولیکول های مو و ریزش مو می شوند.ویتامین های گروه B به خصوص B5 ( اسید پانتوتنیک) و B3 ( نیاسین) نقش مهمی در رویش مو دارند.

در آزمایشات حیوانی نشان داده شده که اسیدهای آمینه در ضخامت مو موثر هستند.عنوان مثال دریافت کم منیزیم در موش های آزمایشگاهی باعث ریزش موی زیادی در آنها شد. کمبود بعضی ویتامین های گروه B مثل بیوتین و اینوزیتول نیز باعث ریزش مو می شود.

البته این کمبودها را می توان با تغذیه صحیح و مناسب جبران کرد.

دریافت مکمل های ویتامینی در بعضی موارد باعث رشد مو شده است.مردانی که دچار کمبود B6 هستند اغلب دچار ریزش مو می شوند.حتی کمبود اسید فولیک باعث طاسی بعضی مردان می شود.مطالعات حیوانی نشان داده دریافت طبیعی و نرمال این ویتامین ها باعث می شود موها به وضعیت قبلی خود برگردند.

دریافت دوز بالای ویتامین A (صد هزار واحد بین المللی در روز ) برای یک مدت طولانی،باعث ریزش مو می شود،ولی قطع دریافت آن مشکل را حل می کند.بطور کلی اگر کمبود یک ماده مغذی باعث ریزش مو شود،با دریافت مقدار کافی و لازم آن می توان مشکل را برطرف کرد.

در زیر نام تعدادی از مکمل ها و مقدار مصرف آنها را برای شما آورده ایم :

اسیدهای چرب ضروری

اسیدهای چرب ضروری ( روغن بذرکتان،روغن ماهی و روغن گل پامچال منابع خوبی هستند) حالت مو را خوب می کنند و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می کنند.

مقدار مصرف : ۵۰۰ میلی گرم در روز.

توجه : این مکمل را به کودکان ندهید چرا که جهت تجویز بزرگسال ها میباشد،

ویتامین های گروه B

این گروه ویتامین ها نقش مهمی در حفظ سلامتی و رشد مو دارند.مواد غذایی غنی از ویتامین های گروه B شامل:حبوبات ( مثل لوبیا و نخود )،هویج،گل کلم،سویا، مخمر خوراکی،سبوس غلات،آجیل و تخم مرغ است.

برای تأثیر بیشتر،غیر از منابع غذایی ویتامین های گروه B از مکمل های آنها (مثل شربت B- کمپلکس ) نیز استفاده کنید.ویتامی B3 نیاسین)

مقدار مصرف :سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

ویتامین B5 اسید پانتوتنیک

سه بار در روز و هر بار ۱۰۰ میلی گرم.

ویتامین B6 پیریدوکسین

سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

بیوتین

در حفظ سلامتی پوست و مو تأثیر بسیاری دارد و حتی می تواند از ریزش مو در آقایان جلوگیری کند. موادغذایی غنی از بیوتین را به مقدار زیاد مصرف کنید یا مکمل خوراکی آن را بخورید،

منابع غذایی بیوتین شامل

مخمر،برنج قهوه ای،نخودسبز،عدس،جو،سویا،دانه آفتابگردان و گردو است.

مقدار مصرف : سه بار در روز و هر بار ۵۰ میلی گرم.

اینوزیتول

برای رشد مو ضروری است.

مقدار مصرف : دو بار در روز و هر بار ۱۰۰ میلی گرم.

ویتامین C

ویتامین Cجریان خون را در پوست سر بهبود می بخشد و از دیواره مویرگ های خونی که خون را به فولیکول های مو می رسانند،حفاظت می کند.

مقدار مصرف : ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ میلی گرم در روز.

ویتامین E

دریافت اکسیژن را افزایش می دهد و باعث گردش بهتر خون در پوست سر می شود.سلامتی و رشد مو را بهبود می بخشد.ویتامین E بعنوان یک آنتی اکسیدان نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند.از آنجایی که سلامتی موها با سلامتی سیستم ایمنی مرتبط است،می توان گفت ویتامین E با تقویت ایمنی بدن،رشد موها را افزایش می دهد.

مقدار مصرف : ابتدا با ۴۰۰ واحد بین المللی (IU) در روز شروع کنید و کم کم آن را به ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد بین المللی در روز برسانید.واحد بین المللی مثل میلی گرم،یکی از واحدهای اندازه گیری است.

روی

با تقویت ایمنی بدن،رشد موها را تحریک می کند

مقدار مصرف : ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم در روز . بیشتر از این مقدار مصرف نکنید.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 18:02

کاشت مو به روش FUE

کاشت مو به روش FUE یا همان کاشت مو به روش Follicular Unit Extraction چیست؟ : روش کاشت موی FUE یکی از تکنیک های بروز و جدید کاشت مو حال حاضر ، در کشورهای پیشترفته میباشد، به نوعی می توان گفت که این تکنیک تکامل یافته روش قدیمی و سنتی FUT میباشد.

طریقه انجام کاشت مو به روش FUE

در روش رایج و سنتی FUT شخص کاندید کاشت مو تجربه ای طولانی , همراه با درد و عوارض را تجربه میکرد و پس از انجام ان بجا ماندن “اسکار” و یا همان بجا ماندن محل برداشت در پشت سر بیمار را شاهد بودیم و در قسمت برداشت شده ظاهره نامناسبی را بجا میگذاشت.

ولی در این تکنیک جدیدFUE دیگر شاهد این نوع عوارض نیستیم چرا که شخص کاندید پیوند مو, تجربه ای بدون درد وبدون بجا ماندن اسکار و تورم را در محیطی ارام تجربه میکند و علت برتری این تکنیک با روش FUT برداشت لایه ی رویی پوست سر که با ظرافت بسیار بالایی توسط تیم مجرب و متخصص این مرکز از پشت سر فرد برداشت می شود ، بطوری که هیچ گونه آسیبی به پوست ، گوشت ، عصب ها وبه اصطلاح پزشکی ناحیه گالا نمی رساند.

از دیگر مزیت های این تکنیک کاشت مو میتوان به ، تراکم بالا ،انجام سریع کاشت مو ، بجا نماندن خط اسکار پشت سر فرد و بدون درد وعوارض بودن ان اشاره کرد،

همچنین با تکنیکFUT میتوانیم تعداد بیشتری گرفت را از ناحیه پشت سر برداشت کنیم،

این تکنیک برای کسانی که بانک موی کمی دارند و وسعت ریزش زیادی دارند بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

کاشت مو به روش FUE

در این روش ما میتوانیم از ۲ الی ۳هزار گرفت که بطور میانگین معادل ۹۰۰۰ تار مو را برداشت کنیم که در صورت نیاز میتوانیم با ترکیبه روش هایFUE وSUT به تراکمی ۱۴۰۰۰ تار مو برسیم،

لازم بذکر است با ترکیب این دو تکنیک تراکمی بالا و خط رویشی بسیار طبیعی را شاهد هستیم و با پیشترفت علم کاشت مو و تشخیص پزشک معالج دیگر افرادی با بانک موی کم و نازک نیز میتوانند موهایی پر و طبیعی داشته باشند.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 18:01

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش  BHT : روش های کاشت موی زیادی در دنیا وجود دارد و هر پزشک بر اساس تجربه و تخصصی که دارد از هریک از این روش های کاشت مو استفاده می کند . برخی از روشهای کاشت مو را در زیر می توانید مطالعه نمایید :

روش های کاشت مو عبارت است از

  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روش HRT
  • کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روشBHT چیست؟

در روشهای کاشت مو مهمترین رکن دارا بودن بانک موی مناسب است یعنی فردی که تمایل به کاشت مو دارد باید بانک موی کافی و مناسبی داشته باشد که بتوان از موهای پشت سر موها را برداشت کرد و در نواحی که ریزش مو رخ داده است کاشت مو را انجام داد .

ولی  در برخی از موارد پیش می آید که فرد بانک موی ناکافی و یا ضعیفی دارد و تقریبا انجام برداشت از نواحی پشت سر وی امکان پذیر نیست یا اینکه نتیجه دلخواه به ثمر نمیرسد در این شرایط تیم مجرب کاشت مو مجبور می شود از موهای سینه ، زیر ریش ، ران پاها و کتف استفاده می کنند  شایان ذکر است که افرادی که متقاضی و تمایل به انجام کاشت مو به روش   BHT را دارند  ابتدا باید تحت معاینه قرار گرفته و باید شرایط انجام این کار را داشته باشند.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 18:01

کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش sut : یکی از روش های کاشت مو و می توان گفت جدید ترین روش کاشت مو که در کلینیک  رنسانس پیاده سازی شده است . کاشت مو به روش sut می باشد .

مرکز تخصصی موی رنسانس تنها بنیان گذار تکنیک کاشت مو SUT در ایران است ، این تکنیک جدیدترین و بروز ترین روش پیوند مو در دنیا میباشد و در این تکنیک برتر کاشت مو دیگر همانند روش های رایج و سنتی نیازی به برش و جراحی و بجا ماندن اسکار و یا درد و تحمل زمان طولانی دوره نقاهت وغیره… وجود ندارد، علت برتری کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش های رایج، برداشت سریع و دقیق گرفتها است که زیر نظر مجرب ترین تیم دوره دیده و باتجربه کاشت مو انجام میشود و پس از ان نگهداری گرفتهای برداشته شده و سلامت آنها تا مرحله کاشت و انجام اسلیفت های بسیار ظریف کاشت گرفت ها که به فاصله زیر یک میلی متر انجام می شوند اینها برخی از مزیت های این تکنیک نسبت به سایر روش های کاشت مو می باشد.

علاوه بر این رکورد برداشت و پیوند مو تا ۱۴۰۰۰ هزار تار موی واقعی، که ۳ برابر بیشتر از روشهای معمول است را انجام داده ایم . همانگونه که در عکس های مراجعین پیشین که در صفحه ی گالری تصاویر مشاهده می کنید ، در این شیوه ی به روز و جدید می توان شاهد تراکم بسیار بالا و خط رویش کاملا طبیعی باشید، تا جایی که هیچ فردی نمی تواند از پیوند موهای شما با خبر شود.

 

کاشت مو به روش SUT

در این تکنیک دیگر مانند روش های کاشت موی سنتیFIT و FUT نیازی به جلسات پشت هم،طولانی شدن مدت زمان برداشت و کاشت مو همچنین شاهد خستگی بیمار نخواهیم بود.

همچنین از سایر مزیت های کاشت مو به روشSUT می توان به انجام طراحی خط رویش یا Hair line به وسیله تیم مجرب کاشت مو هماهنگ با مدل دلخواهی که شخص مد نظر دارد اشاره کرد . علاوه بر این مشاهده موهای کاشته شده پس از کاشت موی طبیعی که به اندازه ی نیم الی یک سانت است در همان روز اول کاشت با تراکم بسیار بالا در یک جلسه را می توان از دیگر مزایای این روش نام برد.

در تکنیک کاشت موبه روش SUT هیچ مویی هدر نخواهد رفت و از بین رفتن فولیکول های برداشت شده به صفر خواهد رسید. در طی این فرآیند به مقدار تراکم بانک موی فرد بیشترین برداشت گرفت ها را شاهد می باشیم و با فریز کردن فولیکول های مو همه ی گرفت های برداشت شده سالم خواهد ماند. این کار توسط تیم مجرب کاشت با دقت بالا و بسیار ظریف در محل مورد نظر پیوند داده خواهد شد. پس از کاشت مو به وسیله مرکز موی رنسانس ، تحریک و تقویت فوق العاده سریع مو و رشد و زخیم شدن دوباره ی موهای قبلی فرد را شاهد خواهیم بود.

تکنیک کاشت مو با روشSUT بهترین و اثر گذارترین شیوه برای پیوند موی طبیعی در حال حاضر است و اندازه تراکم لازم و مورد نیاز توضیح داده شده توسط این مرکز با نرم افزارها و برنامه های مخصوص به بیمار نشان داده می شود. شما می توانید در قسمت گالری تصاویر عکس هایی از قبل و بعد کاشت موی مراجعه کنندگان این مرکز را ببینید و تفاوت این شیوه ی نوین را با سایر مدل های رایج کاشت مقایسه کنید و پس از بررسی ، این تحول را در کاشت موی زنده و قابل رشد به صورت کامل تجربه کنید.

معمولا در یک جلسه کاشت مو چند تار مو می‌توان کاشت؟

هر اندازه میزان تراکم موهای پشت سر فرد زیاد تر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز به همان اندازه بیشتر خواهد شد. امکان دارد مویی که از پشت سر برداشته می‌شود به صورت تک دانه و یا چند دانه‌ای باشد.

برای مثال: اگر از شخصی هزار مو برداشت کنیم، به همان تعداد برداشت شده می‌توان مو کاشت. اما اگر موهای فرد به صورت چهارتایی باشد به ۴ هزار تار مو ارتقا خواهد یافت که این حالت به نوع مو هر فرد بستگی دارد و در هر شخص متفاوت خواهد بود. به طور کلی با روش های رایج امروزی (FIT) و(FUT) در ۳ روز پیاپی بیشتر از ۶ تا ۷ هزار تارمو برای متقاضی نمی توان کاشت.

یکی دیگر از مشکلات این روش های رایج سنتی بودن آن می باشد. علاوه بر این در این روش ها زیاد شدن جلسات کاشت بیمار را خسته می کند و در نهایت تراکم پایین موهای کاشته شده را شاهد خواهیم بود. ولی با تکنیک کاشت مو SUT فرد کاندید شده برای این روش پیوند مو می تواند تجربه ای بدون هیچگونه درد و یا خستگی تجربه کرده و تراکمی بسیار بالا را با ظاهری کاملا طبیعی شاهد خواهیم بود.

آیا تکنیک کاشت مویSUT همان تکنیکSAFER است؟

خیر، بسیاری از افراد این اشتباه را که تکنیک (SUT) مانند روش Safer است خواهد کرد که به هیچ عنوان تکنیک (SUT) را نمی توان با دیگر تکنیک ها از جمله SAFER که با دستگاه های غیر استاندارد به انجام کاشت مو می پردازند یکی و برابر دانست . مشکلات بیاری در تکنیک Safer وجود دارد که از جمله این مشکلات می توان به استریل نبودن دستگاه ، کاشت عروسکی مو و در نهایت تراکم کم آن برای فرد متقلضی اشاره کرد.

در روش (SUT) همه ی وسایل و ابزار استاندارد می باشد و به صورت یکبار مصرف است و دارای هیچ گونه عوارضی نمی باشد. این روش به صورت فوق استریل انجام می شود.

چه نوع دستگاه کاشت مویی برای افراد مناسب است؟

هم اکنون ۹۹ درصد از مراکز کاشت مو به خاطر نداشتن تجربه کافی و نداشتن تخصص و مدارک لازم در این زمینه و علاوه بر این عدم استفاده از دستگاه های پیشترفته و بروز دنیا نمی توانند شیوه های جدید رادر ایران بصورت سخت افزاری ارائه دهند .

· یکی از دستگاه های کاشت موSafer می باشد که آسیب زیادی در برداشت و در کاشت مو به گرفتها می زند و عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت.

· دستگاه هولدرهای دستی بردارنده فولیکول مو(Fit) که در اکثر مراکز کاشت مو استفاده می شود و باعث به جا ماندن حفره های کاشته شده که به اصطلاح پوست پرتقالی گفته می شود و در نهایت تراکم کم موهای کاشته شده را به دنبال خواهد داشت.

· اما روش کاشت مو SUT روشی کاملا جدید و نوین است که از ابزار بسیار پیشرفته و بروز دنیا در تمامی مراحل انجام پیوند موی طبیعی بهره می گیرد.

متاسفانه امروزه شاهد تبلیغات بسیار زیادی درمورد کاشت مو هستیم که تعداد زیادی از این مراکز کاشت مو تجربه کافی در این امر را ندارند و فاقد افراد متخصص، دستگاهای لازم و مجهز، استریل و مجوزهای قانونی هستند. با توجه به این نکان می بایست دقت بسیار زیادی در این مورد شود زیرا برداشت غیر حرفه ای از بانک مو ، خسارات زیادی را برای شما متحمل می کند وجبران آن بسیار مشکل است.

بعد از کاشت مو افراد چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

پس از انجام کاشت مو در دو تا سه هفته اول از ورزشهای سنگین پرهیز کنید و شستشوی ناحیه کاشته شده تا دوهفته اول می بایست بسیار آرام صورت گیرد. پس از این دوره دیگر نیازی به مراقبت خاص نخواهید داشت و مو‌ها به صورت کامل رشد پیدا می‌کند، به طوری که حتی پس از رشد کامل همانند گذشته موهای فرد قابل اصلاح می باشند.

در پایان برای متقاضیان پیوند موی طبیعی چه پیشنهادی دارید؟

متقاضایان پیوند مو می بایست تحت نظر متخصصان مجرب و در مراکز دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان این عمل را انجام دهند، تا هر گونه عوارض پس از عمل را به صفر برسانند. همچنین باید به مراکز کاشت مویی رجوع کنند که سابقه پیوند موفقیت‌ آمیز زیادی داشته‌ باشد.

***توجه

مرکز تخصصی موی رنسانس افتخار دارد با تکنیک های جدید و به روز دنیا تمامی نیاز های متقاضیان را عملی خواهد کرد و رضایت مراجعین قبلی و معرفی این مرکز به اطرافیان و دوستان متقاضیان گواه بر دلالت این امر است

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:59

کاشت مو به روش hrt

کاشت مو به روش hrt  : کاشت مو فرآیندی است که در آن موهای پشت سر و نواحی کناره گوش فرد برداشته شده علت اینکه از موهای پشت سر و نواحی کناره گوش استفاده می کنند چراکه این موها اکثرا ریزش نداشته و ثابت می باشد موهای برداشته شده را در جلو و نواحی که خالی از مو می باشد کاشته می شود.

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو از ابتدا تا کنون با روش ها و تکنیک های مختلفی معرفی شده است روش های کاشت مو عبارتند کاشت مو به روش fut ، کاشت مو به روش fit ، کاشت مو به روش sut ، کاشت مو به روش bht و کاشت مو به روش hrt می باشد.

اکثر افراد روشhrt را یک روش کاشت مو می دانند ولی در واقع این طور نیست روشhrt در اصل ترمیم مو می باشد که در این بخش آن را شرح می دهیم:

کاشت مو به روش hrt

ترمیم مو به روش hrt تنها روش استاندارد ترمیم مو می باشد که تا به امروز معرفی شده است در این روش دیگر نیازی به بانک موی فرد نیست و مناسب و بهترین روش برای افرادی که بانک موی مناسبی ندارند و یا دارای بیماری خاصی می باشند موهای آن ۱۰۰% طبیعی بوده و در یک جلسه انجام می شود.

یکی از بهترین مزیت هایی که این روش نسبت به روش های دیگر دارد خط رویش و خط فرق بسیار طبیعی آن بوده که منحصر به فرد می باشد.

در ترمیم مو به روش hrt شما می توانید از سشوار ، ژل ، تافت و … استفاده کنید و همچنین میتوانید به فعالیت های ورزشی همانند گذشته انجام دهید.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 282 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:58

پاراپسوریازیس چیست ؟

پاراپسوریازیس چیست :  پاراپسوریازیس چیست و چه تفاوت ها و شباهتهایی با پسوریازیس دارد؟  پاراپسوریازیس نوعی از بیماری های پوستی خود ایمنی کمیاب هست که از خانواده ی بیماری پسوریازیس می باشد و دارای شباهت زیادی با بیماری پسوریازیس هست در صورتی که بطور کلی بیماری متفاوتی هست…

پاراپسوریازیس چیست

مقایسه دو بیماری به شرح زیر هست

  • در بیماری پاراپسوریازیس امکان جهش ژنتیکی سلولهای t بیماری به نوعی از سرطان های پوستی بی خطر وجود داره در صورتی که در پسوریازیس این امکان وجود نداره…
  • پلاک های پوستی در بیماری پارپسوریازیس قرمز رنگ و گاها زرد رنگ هستند در صورتی که در پسوریازیس پلاک ها نقره ای رنگ هستند…
  • پاراپسوریازیس فقط در سطح پوست بدن درگیری ایجاد می کند در صورتی که پسوریازیس بجز سطح پوست بصورت پسوریازیس ناخن و پسوریازیس آرترویید در مفاصل نیز خودشو نشون میده…
  • در پاراپسوریازیس و پسوریازیس هردو سلول های t دچار اختلال عملکرد هستند با این تفاوت که در پاراپسوریازیس نوع اختلال پیشرفته تر و جهش یافته تر هست ولی در پسوریازیس این اختلال ساده تر هست… در حقیقت پاراپسوریازیس نوع پیشرفته ی پسوریازیس هست…
  • برخلاف پسوریازیس که سطوح درگیر در پوست بیشتر با خارش همراه هستند در پاراپسوریازیس ضایعات بیشتر با سوزش و التهاب و درد همراه هست و اثری از خارش خیلی بندرت وجود دارد…
  • التهابات در ضایعات پاراپسوریازیس اغلب با حالتی زخم گونه و جراهت گونه همراه هست در صورتی که در پسوریازیس اغلب پوسته ریزی وجود دارد…
  • درست همانند پسوریازیس در پاراپسوریازیس میتوان از درمان های بیولوژیک و اشعه درمانی استفاده کرد ضمن اینکه در درمان پاراپسوریازیس از داروهای آنتی بیوتیک نیز استفاده میشود که در پسوریازیس این چنین نیست…
  • در پاراپسوریازیس همانند پسوریازیس خطرهای عفونتی و ویروسی برای ضایعات وجود خواهد داشت…

در پایان اینکه بهترین و مطمئن ترین راه تشخصیص هردو بیماری آزمایش بیوپسی پوست هست . و باید توجه داشته باشید که درصد ابتلای این بیماری نسبت به پسوریازیس کمتر خواهد بود و از دوستان خواهش میکنم با خوندن این مطلب به این مساله فکر نکنید که نکنه بیماری شما پسوریازیس نباشه و مواردی ازین قبیل..تشخیص همه ی این مسائل دست پزشکتون خواهد بود.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 297 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:58

بهترین مرکز کاشت مو

بهترین مرکز کاشت مو : در مورد کاشت موی سر ، روش ها و تکنیک های  متفاوتی در مراکز کاشت مو انجام می شود .

بخاطر همین اشخاصی که به دنبال کاشت موی طبیعی هستند به دنبال بهترین مرکز کاشت مو میباشند، که در این تبلیغات وسیع در فضای مجازی و اینترنت و مجلات و مطبوعات ، شخص کاندید کاشت مو نمی تواند بطور واقع بهترین مرکز کاشت مو را پیدا کند که با اطمینان و خیالی راحت بتواند کاشت موی خود را انجام دهدو باید به تبلیغات بسنده کنند که گاهی متأسفانه شاهد دروغ و بزرگ نمایی چنین مراکزی در ایران هستیم .

بهترین مرکز کاشت مو

لازم بذکر است چندی از مواردی را که شما دوستان می توانید در انتخاب بهترین مرکز کاشت موی خود داشته باشید را برایتان بازگو کنیم:

  • اولین گزینه برای بهترین مرکز کاشت مو انتخاب آن مرکز و سپس دیدن افرادی که در آن مرکز کاشت موی خود را انجام داده اند.
  • انجام کاشت مو تنها در کلینیک های مجازی که دارای پروانه بهره برداری پوست و موی وزارت بهداشت ایران می باشند.
  • داشتن متخصصین مجرب و تیم با تجربه کاشت مو.
  • بروز بودن تکنیک های کاشت مو در ان مرکز با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا.
  • رعایت اصول بهداشتی محیط کلینیک و انجام آزمایشات لازم از اشخاص کاندید پیوند مو.

این چند نکته مهم جهت انتخاب بهترین مرکز کاشت مو میباشد.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 294 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:57

کاشت مو با لیزر

کاشت مو با لیزر ,  کاشت مو با استفاده از تکنولوژی لیزر , استفاده از لیزر برای کاشت مو , درمان ریزش مو با استفاده از لیزر به روش کاشت مو

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو عبارت است از  برداشتن موهای پشت سر به روش های مختلف ،نگهداری آن ها و مرحله انتهایی کاشت موهای برداشته شده در جاها و فضاهای خالی از مو که بعد از مدت زمان تعیین شده موهای کاشته شده شروع به روییدن می کنند. کاشت مو حدودا به مدت ۵۰ سال پیش ابداع و اجرا شده است که در ابتدا  بعنوان درمان قطعی ریزش موی سر به شمار رفت اما کم کم و با گذشت زمان عیوب و ایرادات کاشت مو پیدا و به مشکل تبدیل شد .

از اولین روش کاشت مو می توان به کاشت مو fut اشاره کرد که این روش کاشت مو اولین تکنیک کاشت بوده و طی آن ابتدا یک نوار یا همان فلپ را از پشت سر برداشت کی کنند و گرفت ها از آن جدا کرده و در نهایت در قسمت هایی که طاس می باشد کاشت انجام می شود .

از عوارض این روش کاشت مو می توان به بیهوشی ، درد ، جراحی ، بخیه ، برش های عمیق و … اشاره کرد که این روش در همان ابتدا منسوخ شد دومین روشی که بعنوان تکنیک کاشت مو معرفی گردید کاشت مو به روش fit بود که در این روش کاشت مو نوع برداشت مو ها متفاوت بود که نیازی به جراحی و برش نبود اما تراکم و برداشت کم در این روش نتوانست این روش کاشت مو را بعنوان روش جدید و نهایی مطرح کند این روش هم همانند روش قبلی مشکلاتی را به دنبال داشت از مضرات این روش می توان به خونریزی ، درد ، دوران نقاهت بعد از کاشت ، تورم صورت و چشم ها و … اشاره کرد .

کاشت مو با لیزر

سومین و موفق ترین روش کاشت مو که تا کنون معرفی و در حال اجرا می باشد کاشت مو به روش sut نام دارد که در این روش کاشت مو تا ۱۴۰۰۰ تار مو را در یک جلسه می توان کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه انجام می شود .

 

کاشت مو با لیزر

در کاشت مو به روش sut از سوزن های برش لیزری استفاه می شود که این سوزن های منحصر به فرد کار برداشت مو را بسیار طبیعی کرده به طوریکه پس از کاشت مو هیچکسی نمی تواند متوجه کاشت موی شما شود. از دیگر مزیت های این روش می توان به مرحله های حساس برداشت تا نگهداری و از نگهداری تا کاشت اشاره کرد که در هیچکدام از دو روش قبلی به این موضوع توجه خاصی نشده بود  موردی که این روش را با روش های قبلی متفاوت ساخته نداشتن دوران نقاهت در پس از کاشت مو می باشد  .


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 281 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:56

کاشت مو به روش سیفر (safer)

کاشت مو به روش سیفر (safer)

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو یا پیوند مو به تکنیکی گفته می شود که در آن ریشه های مو (گرفت مو) به طرق مختلف از ناحیه دهنده یا اهدا کننده به ناحیه گیرنده یا فضایی که خالی می باشد کاشت مو شود که معمولا پس از مدت خاصی بعد از کاشت مو (حدودا ۳ ماه) موهای کاشته شده جوانه می زنند و بعد از حدود ۱ سال پس از کاشت مو پر می شوند.

کاشت مو به روش fut و fit

کاشت مو به روش fut نخستین روش کاشت مو می باشد که یک فلپ را از پشت برداشت می کنند و موها را از آن برداشته و در قسمت جلوی سر که خالی از مو می باشد کاشت می کنند از معایب این روش می توان به جراحی ، بخیه ، تراکم کم ، بیهوشی و … نام برد دیگر روش سنتی کاشت مو ، کاشت مو به روش fit می باشد که در این روش برداشت نواری یا همان فلپ حذف شده است اما این روش هم معایبی را دارد که از معایب آن می توان به درد ، خونریزی ، کم پشتی پشت سر و … اشاره کرد که در این روش یک روش قدیمی و سنتی می باشد.

کاشت مو به روش safer سیفر

کاشت مو به روش سیفر یکی از روش های کاشت مو می باشد که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد باید توجه داشته باشید که علاوه بر اینکه روش هم برای انجام کاشت مو مهم می باشد و دارای اهمیت است به همین اندازه بانک موی فرد هم برای انجام کاشت مو شرط است که فرد متقاضی کاشت مو دارای بانک موی مناسبی باشد تا شاهد بهترین نتیجه ممکن باشد.

 

کاشت مو به روش سیفر

 

کاشت مو به روش سیفر

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT از جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو می باشد که جدیدترین و بهترین تکنیک کاشت مو به شمار می رود در این روش می توان تا ۱۴۰۰۰ تار موی واقعی را برداشت کرده و سپس کاشت همچنین این روش کاشت مو بدون جراحی ، بدون در ، بدون خونریزی و … بوده و در یک جلسه انجام می شود.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 291 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:55

عوارض کاشت مو

عوارض کاشت مو : عوارض کاشت مو یکی از سوالاتیست که در ذهن افراد متقاضی کاشت مو نقش می بندد به غیر از عوارض کاشت مو و معایب کاشت مو سوالاتی همچون ترمیم کاشت مو ، شرایط کاشت مو ، سن کاشت مو و …. می باشد در این بخش سعی داریم عوارض و معایب کاشت مو را برای شما شرح دهیم و به سوالاتی که به شکل متداول و عامیانه می باشد پاسخ دهیم.

کاشت مو هم همانند دیگر روش های زیبایی دارای مزایایی می باشد و همچنین در کنار این مزایا عوارضی هم دارد اگر بخواهیم روش های کاشت مو را به طور خلاصه بیان کنیم باید بگوییم که اولین روش کاشت مو fut می باشد که در این روش یک نواری از کناره گوش سمت راست تا کناره گوش سمت چپ برش می دهند که به فلپ معروف است گرفت ها را در آن بخش جدا می کنند و سپس در جلوی سر و وسط سر کاشت می کنند .

 

عوارض کاشت مو

 

دومین روش کاشت مو fit نام دارد که در این روش موها را بصورت پراکنده از پشت سر برداشت می کنند و در جلوی سر کاشت می کنند در ظاهر شاید این دو روش بدون هیچ عیب و هیچ نقصی باشد اما در ادامه با عوارض کاشت مو fit و کاشت مو fut بیشتر آشنا می شوید :

عوارض کاشت مو کدامند؟

  • از اولین عوارض کاشت مو به روش های fit و fut می توان به تورم های پیشانی و دور چشم اشاره کرد دلیل آن هم این است که در ناحیه خالی از موی سر که قرار بر کاشت مو در آن ناحیه است سرم تزریق می کنند و این تزریق تورم های یاد شده را به همراه دارد.
  • یکی دیگر از عوارض های پس کاشت مو به روش های fit و fut می توان به نکروز شدن پوست سر و موهای کاشته شده اشاره کرد در روش های کاشت مو fit و fut تقریبا از هر ۱۰ نفر ۸ نفر دچار این پدیده می شوند که بسیار ناگوار است به این علت که دیگر مویی در آن ناحیه رشد نمی کند.
  • عفونت از دیگر عوارض های کاشت مو به ر وش fut می باشد چرا که در این روش فلپ برداری صورت می گیرد و فرد متقاضی پس از کاشت مو دچار عفونت در قسمت های پشت سر خود می شود.
  • همانطور که در بالا گفته شد کاشت مو به روش fut از اولین روش کاشت مو بوده است که دارای عوارض بسیار زیادی می باشد یکی از این آنها عوارض پس از بیهوشی است.
  • احساس بی حسی و همچنین احساس مور مور شدن از عوارض کاشت مو به روش fit است که در پشت سر و جلوی سر احساس می کنید البته این احساس به نوع داروی بی حسی که استفاده شده نیز بستگی دارد.
  • طبیعتا ممکن است فرد پس از کاشت مو در روز های اولیه مخصوصا در روش کاشت مو fit احساس درد داشته باشد که یکی دیگر از عوارض کاشت مو به روش fit و به روش fut به شمار می رود.
  • التهاب و قرمزی پوست که تا ۶ ماه همراه شما ی باشد یکی دیگر از عوارض کاشت مو fit و کاشت مو fut می باشد که از نکات منفی کاشت مو fit و کاشت مو fut می باشد
  • احساس خارش در مناطق کاشته شده جلوی سر از دیگر عوارض کاشت مو به روش های fit و fut است که باعث منسوخ شدن این دو روش کاشت گردیده است.
  • یکی از دیگر دسته عوارض کاشت مو fit و fut که شاید باعث تعجب شما گردد پدیده سکسکه است که در اکثر موارد دیده شده افراد پس از انجام کاشت مو fit و کاشت مو fut دچار سکسکه می شوند.

در انتها باید یادآور شویم که این دسته از موارد برخی از عوارض کاشت مو به روش های fit و fut بوده است موضوع کاشت مو با روشfut آغاز شده و با روش fit ادامه یافته است و به این دلایل امروزه در دنیا منسوخ شده است و مورد استفاده قرار می گیرد چرا که روز به روز روش های جایگزین وارد شده و روش های قبلی خارج می شوند .

در حال حاضر جدیدترین و بهترین روش کاشت مو sut می باشد که در ادامه در مورد آن توضیحاتی ارائه می دهیم.

کاشت مو به روش sut چیست؟

کاشت مو به روش sut از جدیدترین و موفق ترین روش های کاشت مو می باشد که پس از روش کاشت مو fut و کاشت مو fit مطرح و به اجرا گذاشته شده است که توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در ایران نهادینه شده و به صورت انحصاری در حال انجام می باشد. از ویژگی های این روش می توان به کاشت تا ۱۴۰۰۰ تار مو در یک جلسه اشاره کرد که در صورت داشتن بانک موی مناسب با استفاده از این روش می توان این تعداد تار مو را کاشت کرد.

از دیگر ویژگی های این روش نداشتن دوران نقاهت و عوارض پس از کاشت مو است ، یکی از علت هایی که باعث شده کاشت مو به روش fut و کاشت مو به روش fit منسوخ شوند داشتن دوران نقاهت بوده که فرد پس از کاشت مو در روش کاشت مو fut به مدت دو هفته استراحت باید انجام دهد و در روش کاشت مو fit به مدت یک هفته باید استراحت کند اما پس از کاشت مو به روش sut فرد فردای روز کاشت می تواند مانند گذشته به محل کار خود رفته و فعالیت هایی که قبل از کاشت مو انجام می داده را انجام دهد از همچنین روش کاشت مو sut رکوردی را برجا گذاشته است که منحصر به فرد است کاشت ۶۰ تار مو در یک سانتی متر مربع که توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در ایران انجام شد.

چه افرادی میتوانند کاشت مو به روش sutانجام دهند؟

بطور کلی و عامیانه کلیه آقایانی که دچار طاسی سر یا همان ریزش موی ارثی شده باشند و این ریزش موی آنها طبق الگوی هفتگانه باشد می توانند کاشت مو به روش sut انجام دهند همچنین داشتن بانک موی مناسب از شرایط اولیه کلیه روش های کاشت مو می باشد.

دستگاهی که در روش sutمورد استفاده می گیرد چه نقشی دارد؟

نام دیگر کاشت مو sut کاشت مو اتو ماتیک است که البته با روش کاشت مو سیفر بسیار متفاوت می باشد چرا که هیچ ارتباطی با روش کاشت مو سیفر ندارد در این روش کاشت مو برداشت مو توسط دستگاه انجام می شود متاسفانه یکی از معایب کاشت مو به روش fit تراکم کم برداشت مو و همچنین یکی دیگر از نقاط ضعف آن برداشت مو توسط تکنسین بود که این برداشت غیر اصولی باعث پرت شدن و از بین رفتن موهای برداشت شده شده بود اما در روش sut این برداشت توسط دستگاه اتوماتیک انجام می شود که تمام گرفت ها کاملا سالم برداشت شده و نگهداری می شود.

آیا کاشت مو به روش sutنیاز به ترمیم و حضور مجدد دارد؟

در کاشت مو به روش fut و کاشت مو به روش fit به دلیل برداشت موها توسط تکنسین انجام می شد و همچنین زمان برداشت گرفت طولانی می شد نیاز به جلسه ترمیم یا همان جلسه دوم داشت ولی در روش کاشت مو sut به دلیل اینکه برداشت موها توسط دستگاه انجام می شود زمان برداشت کوتاه شده و در یک جلسه انجام می شود.

پس از کاشت مو به روش sutچند روز باید استراحت کرد؟

در کاشت مو به روش fut تا دو هفته می باشد در کاشت مو به روش fit استراحت تا ۷ روز بوده ولی در کاشت مو به روش sut شما فردای روز کاشت مو می توانید سرکار رفته و همانند گذشته به فعالیت های خود بپردازید.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 292 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:55

کاشت مو در شیراز

کاشت مو در شیراز : اگر بخواهیم کاشت مو را به اختصار توضیح دهیم باید بگوییم که کاشت مو عبارت است از برداشت موهای پشت سر یا همان بانک مو و کاشت شدن آن در فضاهایی که موها ریزش پیدا کرده و یا خالی از مو می باشد به جرات می توان گفت تنها راه درمان ریزش موی ارثی کاشت مو می باشد و علم هنوز آنقدر پیشرفت نکرده است  از سلول های بنیادی به عنوان درمان ریزش مو استفاده شود.

کاشت مو چند نوع دارد که اولین نوع و یا اولین روش آن کاشت مو به روش fut می باشد که در این روش یک نوار از پوست سر یا همان فلپ برداشت می کنند و گرفت های مو را از آن جدا می کنند و در فضاهایی که خالی از مو می باشد کاشت مو انجام می شود لازم به ذکر است که این روش به دلیل عوارض های جانبی منسوخ گردیده از عوارض های روش کاشت مو fut می توان به جراحی های طولانی مدت، بیهوشی، درد بسیار زیاد، خونریزی های زیاد و …. اشاره کرد که در نهایت باعث شد این روش کاشت مو منسوخ گردد.

کاشت مو به روش fit دومین روش کاشت مو بود که مقداری از عوارض های کاشت مو fut را از بین برده ولی با این حال این روش هم با توجه به محدودیت برداشت و محدودیت کاشت مو باعث شد که خیلی زود منسوخ گردد از عوارض های کاشت مو fit می توان به خونریزی ، درد، تورم ، دوران نقاهت اشاره کرد.

جدیدترین و بهترین روش کاشت مو تکنیک sut می باشد که در این روش تمام نواقص و عیوب روش های قبل بر طرف شده و حتی در برخی از آنها به نقطه قوت تبدیل شده است کاشت مو به روش sut تا ۱۴۰۰ تار مو را در یک جلسه با دستگاه اتوماتیک برداشت کرده و در نواحی خالی از مو کاشت می کنند.

شایان ذکر است دوستانی که علاقه به کاشت مو در شیراز دارند و تمایل به روشsut دارند باید عرض کنیم که اگر چه کاشت مو در شیراز در چند سال اخیر پیشرفت کرده است حتی به یقین می توان گفت کاشت مو در شیراز از کیفیت بهتری برخوردار است تا دیگر شهرستان ها اما به دلیل اینکه روش کاشت موsut کاملا تخصصی بوده امکان کاشت مو در شیراز با روشsut امکان پذیر نمی باشد و عزیزان می توانند در یک جلسه با حضور در تهران موهای خود را به روشsut کاشت کنند


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 320 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:54

کاشت مو قابل رشد

کاشت مو قابل رشد

امروزه به یقین میشود گفت که یکی از افراد در هر خانواده ای دچار ریزش مو شده است و متاسفانه سن ریزش مو روز به روز پایین و پایین تر می آید .

سن رشد مو بشکل طبیعی بین ۳۵ تا ۴۰ سال در استاندارد جهانی می باشد و متاسفانه ای سن در ایران هر ساله پایین تر می آید .

آخرین اطلاعاتی که از آمار گیری گذشته منتشر شده اس سن ریزش مو به عدد ۲۴ رسیده است که متوجه تعداد زیادی از افراد جامعه شده است .

کاشت مو قابل رشد

کاشت مو قابل رشد چیست؟

کاشت مو قابل رشد به پروسه ای گفته می شود که دارای سه مرحله می باشد مرحل اول برداشت است که با تکنیک ها و ابزار های خاص از قسمت پشت سر یا ناحیه دهنده مو ها را برداشت می کنند تعداد این تار موها بسته به بانک شخص مربوط می باشد یعنی اگر شخص دارای بانک موی قوی باشد بالطبع موهای بیشتری میتوان از قسمت اهدا دهنده آن برداشت کرد دومین مرحله تعبیه فولیکول ها یا همان تار موها می باشد که باید در جایگاهی کاملا بهدشتی و ضد عفونی شده قرار گیرد اخرین مرحله و حساس ترین مرحله کاشت مو است که باید تار موها به ناحیه گیرنده انتقال یابند در کاشت مو تکنیک های و روش های متفاوتی استفاده می شود.

بهترین روش کاشت مو قابل رشد کدام است؟

در حال حاضر بهترین و جدیدترین روش کاشت مو قابل رشد کاشت مو به روش sut می باشد در این روش تا ۱۴۰۰۰ تار مو را در یک جلسه کاشت می توان کاشت این روش کاشت مو کاملا بدون دوران نقاهت و همچنین درد و عوارض و تورم می باشد علاوه بر این که کاشت مو به روش sut با دستگاه اتوماتیک برداشت شده و در هر یک سانتی متر ۶۰ تار مو را می توان کاشت .

همچین لازم به ذکر است که این پروسه کاشت مو جدای از کاشت موی سر برای کاشت ابرو و کاشت ریش و سیبیل و کاشت مژه انجام میشود که امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجهه شده است .


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 277 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:53

کاشت مو به روش سلول های بنیادی

کاشت مو به روش سلول های بنیادی : انسان از بدو خلقت تا به امروز دنبال یافتن و پیشرفت بوده است علی الخصوص در زمینه دانش که فناوی که بیش از پیش پیشرفت در آن ها اتفاق افتاده است .

علوم پزشکی یکی از این سری دانش هایی می باشد که انسان روز به روز در این زمینه پیشرفت کرده است و توانسته حتی بیماری های ناشناخته را درمان کرده و یا راه حلی برای بهبود آن پیدا کند با این ترتیب هر روز باید شاهد کشف درمان و یا داروی جدیدی باشیم که دانشمندان و محقیقن شبانه روز به دنبال به دست آوردن آن هستند .

 

کاشت مو به روش سلول های بنیادی

سلول های بنیادی چیست؟

به سری دسته یاخته های بنیادی یا بن بنیادی که توانایی تکثیر و تبدیل را دارند سلول های بنیادی می گویند. به عبارتی دیگر سلول های بنیادی سلول های مادر یا همان سلول های خام می باشند که قابلیت تکثیر و تبدیل به هر سلولی را دارند همچنین از دیگر قابلیت های این سلول ها ترمیم و خود سازی را انجام دهد. از جمله این سلول ها میتوان به سلول های موجود در خون ، سلول های موجود در قلب ، سلول های موجود در عصب ، سلول های موجود در غضروف و … اشاره کرد .

کاربرد سلول های بنیادی

سلول های بنیادی از مهمترین کاربردشان باز سازی و ترمیم بافت های مختلف بدن می باشد که به هر دلیلی از بین رفته اند و یا دچار نقص شده اند. محققان و دانشمندان جهت ترمیم بافت های ناقص از جایگزینی سلول های جدید یا همان سلول های بنیادی استفاده می کنند که این سلول های جدید را پیوند می زنند و جایگزین سلول های مرده ویا سلول های ناقص می کنند .

سلول های بنیادی به دلیل معجزه آسا بودن و به دلیل جذابیت فراوانی که دارند باعث شده اند که مباحث در علم پزشکی از آنها باشند زیرا این سلول های به نوعی پازل گمشده ی ترمیم بافت های ناقص می باشند و به طور کلی باعث شگفت زدگی می شوند .

کاربرد سلول های بنیادی در کاشت مو

ریزش موی ارثی یک عارضه ایست که از نسل قبل به فرد به ارث میرسد که طی آن موهای فرد در فواصل زمانی خاصی ریزش پیدا می کند که این عارضه متاسفانه هیچ درمانی به جز کاشت مو ندارد اما یکی از شروط اصلی کاشت مو داشتن بانک موی مناسب می باشد که اگر فرد به هر دلیلی بانک موی مناسبی نداشته باشد نمیتواند کاشت موی زنده و قابل رشد انجام دهد .

در سالهای اخیر سلول های بنیادی وارد حوزه کاشت مو شده اند که دانشمندان و محققان سلول های بنیادی را جایگزین سلول های ناقص می کنند که این سلول ها می توانند نقص ژنتیکی را برطرف کرده و موهای فرد همانند گذشته کامل و بدون ریزش باشد.

طی ۳ سال اخیر در کشور انگلستان دانشمندان و محققان تحقیق و پژوهش پیرامون این موضوع را انجام داده اند که امید است این تحقیقات به ثمر برسد .

 


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 281 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:52

از صفر تا صد کاشت مو , هر آنچه لازم است در رابطه با کاشت مو بدانید

از صفر تا صد کاشت مو , هر آنچه لازم است در رابطه با کاشت مو بدانید  : توجه داشته باشید که کاشت مو برای تمامی افرادی که دچار ریزش مو می باشند مناسب نیست زیرا در درجه اول برای انجام کاشت مو باید بانک موی مناسبی داشته باشید و اینکه برخی از بیماریها هستند که به علت اختلال در سیستم ایمنی بدن موها ریزش پیدا می کنند و با کاشت مو درمان نمی شود.

در نهایت کاشت مو به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که دارای سه مرحله می باشد مرحل اول برداشت است که با تکنیک ها و ابزار های خاص از قسمت پشت سر یا ناحیه دهنده مو ها را برداشت می کنند و تعداد این تار موها بسته به بانک موی شخص مربوط می باشد یعنی اگر شخص دارای بانک موی قوی باشد بالطبع موهای بیشتری میتوان از قسمت اهدا دهنده آن برداشت کرد دومین مرحله تعبیه فولیکول ها یا همان تار موها می باشد که باید در جایگاهی کاملا بهداشتی و ضد عفونی شده قرار گیرد اخرین مرحله و حساس ترین مرحله کاشت مو است که باید تار موها به ناحیه گیرنده انتقال یابند در کاشت مو تکنیک های و روش های متفاوتی استفاده می شود .

روش کاشت مو sut

جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو که پس از روش های قبلی مطرح شده و در حال حاضر قابل اجرا می باشد کاشت مو به روش sut می باشد که در این روش به طور کل نوع برداشت گرفت ها با بقیه روش ها متفاوت می بشد برداشت در این روش به این شکل است که از دستگاه اتوماتیک بهره برده می شود که موها را در سلامت کامل برداشت کنند سپس این گرفت ها نگهداری می شود و پس از آن در جلوی سر و یا مناطقی که خالی از مو می باشد کاشت می کنند . یکی از رکورد هایی که کاشت مو به روش sut به جا گذاشته است کاشت ۶۰ تار مو در ۱ سانتی متر مربع است که این رکورد به خودی خود منحصر به فرد می باشد .

کاشت مو به روش sutمعایب و نواقص روش های قبلی کاشت مو را از بین بردا است که مزایای بارز این روش را برای شما بازگو می کنیم :

  • کاشت تا ۱۴۰۰۰ تار مو در یک جلسه
  • کلیه مراحل کاشت در یک جلسه انجام می شود
  • استفاده از دستگاه اتومانیک
  • بدون جراحی
  • بدون درد
  • بدون خوریزی
  • بدون بخیه
  • بدون دوران نقاهت

ایران فیت کاشت مو

کاشت مو ایران فیت : یکی از روش های کاشت مو که پس از کاشت مو (fut) معرفی شد کاشت مو (fit) می باشد که نظریه اصلی این روش برنداشن فلپ و خونریزی را به حداقل رسانده که ولی کنترل کردن این خونریزی ها تقریبا سخت و غیر ممکن می باشد علاوه بر خونریزی در کاشت مو fit جراحی نیز به حداقلی رسیده است .

امروزه علم پزشکی همانند علوم دیگر روز به روز در حال پیشرفت و به روز رسانی می باشد در این علم ، به دلیل تقاضای بیش از حد ، زیبایی از دیگر حوزه ها پیشی گرفته است و کاشت مو به روش ایران فیت جای خود را به روش به روز تر و جدید تر داده است که به اسم کاشت مو به روش SUT مشهور است در این روش تا ۱۴۰۰۰ تار مو را می توان در یک جلسه کاشت بدون جراحی ، درد ، خونریزی و با تراکم بسیار بالا از دیگر مزایای این روش میتوان به نداشتن دوران نقاهت و ورم ، کبودی و .. اشاره کرد .

کاشت مو به روش safer

یکی از روش های کاشت مو که در همان ابتدا منسوخ شد و مورد استفاده قرار نگرفت کاشت مو به روش safer بود . چرا که در این روش از دستگاهی به اسم safer استفاده می کنند این دستگاه ناقل بیماری می باشد و عوارض آن خیلی بیشتر از حد استاندارد می باشد که گرفت ها را بعلت گرمایشی که در هنگام برداشت بافتها ایجاد میکند از بین میبرد و به علت اینکه با دستگاه کاشت می شود خط رویش کاشت آن به شکل عروسکی می باشد.

شایان ذکر است دستگاه safer در کاشت مو به روش sut مورد استفاده قرار نمی گیرد و دستگاه sut با دستگاه safer کاملا متفاوت است نقش دستگاه اتوماتیک در روش کاشت مو sut برداشت مو بوده ولی در سیفر این طور نیست.

کاشت مو بدون تراشیدن سر

یکی از دغدغه هایی که متقاضیان کاشت مو دارند تراشیدن سر قبل از انجام کاشت مو بوده اما در حال حاضر کاشت مو با تکنیک sut این دغدغه و نگرانی را از بین برده است آخرین متد کاشت مو که جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو می باشد sut نام دارد که در این روش دیگر شاهد معایب و مضرات روش های قبلی نیستیم چرا که این روش از دستگاه انحصاری و اتوماتیک در بخش برداشت مو ها بهره می برد که با استفاده از این روش میتوان تا ۱۴۰۰۰ تار مو را در یک جلسه برداشت کرد یکی از مهمترین مزیت های کاشت مو به روش sut دقت و اهمیت به بخش از برداشت گرفت تا نگهداری و از نگهداری گرفت تا کاشت مو می باشد که در روش های قبلی به این مورد هیچگونه توجهی نشده بود از دیگر مزیت هایی که کاشت مو به روش sut دارد می توان به کوتاهی موی سر اشاره کرد که در این روش دیگر موها را از ته نمی زنند بلکه کوتاه می کنند شایان ذکر است که در مواقع خاص در این روش می توان اصلا موها را حتی کوتاه نکرد و کار کاشت را انجام داد.

کاشت مو به روش سلول های بنیادی

امروزه می توان گفت که ریزش مو روز به روز همه گیر شده و رو به افزایش می باشد. ریزش موی ارثی یک عارضه ایست که از نسل قبل به فرد به ارث میرسد که طی آن موهای فرد در فواصل زمانی خاصی ریزش پیدا می کند که این عارضه متاسفانه هیچ درمانی به جز کاشت مو ندارد اما یکی از شروط اصلی کاشت مو داشتن بانک موی مناسب می باشد که اگر فرد به هر دلیلی بانک موی مناسبی نداشته باشد نمیتواند کاشت موی زنده و قابل رشد انجام دهد .

خوشبختانه در حال حاضر پروژه ای تحت عنوان کاشت مو به روش سلول های بنیادی استارت خورده است و در حال انجام می باشد که در این روش به طور کامل ریزش موی ارثی ریشه کن می شود آرزومندیم که هر چه سریع تر این روش به ثمر برسد.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 279 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:51

تفاوت کاشت مو به روش FUE با کاشت مو به روش FUT

تفاوت کاشت مو FUT و FUE , تفاوت کاشت مو به روش FUE با کاشت مو به روش FUT : به خاطر آنکه کاشت مو FUE یک زخم خطی ایجاد نمیکند ، میتواند برای بیمارانی که می خواهند از موهای بسیارکوتاه استفاده کنند مناسب باشد.همچنین یک امتیاز برای افرادی است که فعالیت زیادی دارند مانند ورزشکاران حرفه ای، و یا افرادی که بعد از انجام عمل می خواهند خیلی زود فعالیت های خود را از سر بگیرند.

این شیوه کاشت مو همچنین برای افرادی است امکان برداشت مو بصورت نواری از پشت سر آنها وجود ندارد ، و یا افرادی که پوست جمجمه نازکی داشته یا پوست سرشان کشسانی کمی دارند.پیوندهای FUE همچنین این امکان را به جراح میدهد که انتقال موهای بخش هایی از بدن به موی سر را نیز مورد بررسی قرار دهد. که میتواند به موهای ریش و یا موی قسمت هایی از بدن اشاره باشد، اگرچه دراین زمینه محدودیت هایی وجود دارد و برای همه افراد امکان پذیر نیست.

امکان استفاده از آخرین ابزارها در روش کاشت مو FUE سبب می‌شود که خط های زخم محل اهدا که در شیوه های قبل مشهود بود در روش های جدید به صورت کامل استتار گردد.

برخی از بیماران از سادگی استخراج واحد فولیکولی در روش کاشت مو FUE لذت می برند زیرا این روش نسبت به روش کاشت موی  FUT کمتر تهاجمی است و اصلا جراحی صورت نمی پذیرد. واقعیت آن است که هر دو این روش های کاشت مو روش های جراحی تهاجمی محسوب می شوند و در هر دو مورد جراحی های عمیق صورت می گیرد، (این یعنی آنکه جراحی به لایه های چربی در زیر ناحیه ای که فولیکول مو وجود دارد می رسد) و عمق یکسانی موردعمل میگیرد.

تفاوت درشیوه این عمل با دیگر روش ها در نوع ایجاد زخم ها و جراحت های جراحی است. در روش FUE چند زخم دایره ای شکل به صورت پراکنده در نواحی مختلف محل اهدا ایجاد میشود و در کاشت موی FUT یک زخم نسبتا عمیق در میانه ناحیه اهدا (پشت سر) انجام میشود.در روشFUE می توان محل های برداشت و فواصل آنها را تعیین کرد.

تفاوت کاشت مو FUT و FUE

روش خارج کردن واحد فولیکولی (FUE) و پیوند واحد فولیکولی (FUT) بسیار مورد مقایسه قرار می گیرند بگونه ای که گاهی تصور می شود این دو روش کاشت مو کاملا با یکدیگر فرق دارند، یا حتی در تضاد با هم هستند. علیرغم این باور غلط رایج، تفاوت بین FUE و FUT در روشی است که به موجب آن واحدهای فولیکولی از پشت و کناره های سر فرد برداشته می شوند. مابقیِ فرایند کاشت مو در این دو روش اساسا شبیه به هم است.

در روش کاشت مو FUT پزشک جراح از پشت سر بیمار یک نوار خارج می کند و از این نظر برای افرادی مناسب است که به شکل وسیعتری دچار طاسی و ریزش مو هستند و همچنین افرادی که مشکلی با جای زخم باقی مانده و دوره نقاهت نسبتا بیشتر آن در مقایسه با کاشت موی FUEندارند.

در روش کاشت مو FUE واحدهای فولیکولی مو بصورت جدا از هم (تک تک ) و از نواحی مختلف پشت سر برداشت می شود و از این نظر مناسب کسانی است که نیاز به گرافت های کمتری برای کاشت مو دارند و همچنین نمی خواهند جای زخم و بخیه در پشت سر آنها باقی بماند.ضمنا دوره نقاهت نیز در کاشت مو FUE کمتر از FUT است و بسرعت فرد می تواند فعالیت های روزانه خود را آغازکند.

کاشت مو به روش FUE و FUT

در کل، روش برداشت در کاشت موی FUT از طریق strip به دو دلیل مقدم بر روش برداشت در FUE است. اولین دلیل این است که روش FUT‌  به جراح اجازه میدهد که از طریق جداسازی واحدهای فولیکولی با حداقل آسیب، با کیفیت ترین پیوندها را به دست آورد. دلیل دوم اینکه کاشت مو به روش  FUT به جراح اجازه میدهد که از دائمی ترین بخش ناحیه دهنده مو بهترین استفاده را بکند.

از آنجاییکه بهرحال تفاوت هایی بین کاشت موی FUT و روش کاشت موی FUE  وجود دارد انتخاب بهترین روش کاشت مو با توجه به بررسی تمامی موارد و ملاحظات متععد جهت دریافت بهترین نتیجه بر عهده پزشک و جراح کاشت مو می باشد.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 293 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:51

بهترین مرکز کاشت مو در تهران , انتخاب بهترین مرکز کاشت مو

بهترین مرکز کاشت مو در تهران , انتخاب بهترین مرکز کاشت مو  , مرکز تخصصی کاشت مو در تهران , انتخاب مرکز کاشت مو , انتخاب کلینیک کاشت مو در تهران : کاشت مو در دنیا در حال حاضر با پیشترفت علم و تکنولوژی تحولی شگرف در این امر اتفاق افتاده است و انسانها روز به روز در زمینه های زیبایی به مهارت های جدیدی دست پیدا میکنند که یکی از آنها پیوند موی طبیعی میباشد.

بطور مثال در زمینه لیزر و جراحی با لیزر و دستگاه های پیشترفته در این زمینه میتوان اشاره کرد که در چند جلسه چین و چروک های نواحی صورت را برطرف کرده که دیگر نیازی به عمل های طولانی مثل لیفت صورت و عوارض ناشی از جراحی های آن نیستیم و همچنین در زمینه کاشت مو هم اینک با تکنیک های جدید و بروزتر، دیگر شاهد جراحی و عوارض بعداز عمل آن مثل: برش، بخیه و بجا ماندن اسکار، درد و تورم در ناحیه صورت را شاهد نیستیم چرا که با دستگاه های پیشترفته و تجربه بالاتر پزشکان در این زمینه در دنیا را شاهد هستیم.

روش های رایج کاشت مو در ایران

در حال حاضر در ایران متأسفانه بیشتر مراکز همچنان از روش های سنتی و منسوخ شده کشورهای پیشترفته استفاده میکنند که چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری خود را بروز نکرده و همچنان مراجعین در نهایت پس از پیوند موهای خود ناراضی از تراکم و ظاهره مصنوعی خود هستند.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟ | بهترین مرکز کاشت مو کجاست ؟

باید شما عزیزان در نظر داشته باشید، مرکزی را که انتخاب میکنید برای انجام کاشت موی خود، دارای این چند نکته باشد:

  • تجربه لازم در زمینه کاشت مو
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران
  • انجام کاشت مو با تکنیک های بروز
  • دیدن نمونه مراجعین قبلی آن مراکز بعداز انجام کاشت موی خود
  • داشتن تیم پزشکی و مجرب کاشت مو
  • استریل بودن دستگاه ها و وسایل اتاق عمل
  • دادن مشاوره صحیح و صادقانه با توجه به بانک موی فرد
  • انجام ازمایشات لازم کاشت مو برای فرد کاندید

 

بهترین مرکز کاشت مو

مرکز تخصصی مو با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه کاشت مو و ترمیم مو و انجام بیش از ۱۰,۰۰۰ نفر در این زمینه و عضو انجمن بین المللی پیوند مو ، بنیانگذار تکنیک های جدید و انحصاری FUE وSUT در ایران میباشد و هم اینک کاشت موی طبیعی را به بالاترین کیفیت و بهترین جایگاه خود در ایران همانند با علم روزه کشورهای پیشترفته رسانده است، بهترین روش کاشت مو روشی است که در صورت دارا بودن بانک موی مورد نیاز در اطراف سر شخص کاندید بدون نیازی به جراحی و بدور از عوارض بعداز عمل، بصورت تک تک با دستگاه انحصاری این مرکز گرفت ها را با سرعتی بالا استخراج کرده و بدون اسیب دهی به بافتهای برداشت شده و نگهداری مناسب بافت ها تا زمان پیوند مو، در یک جلسه تا ۱۴۰۰۰ تار مو را با شکافهای بسیار ظریفی و کالیبره تر از شکافهای رایج پیوند زده و تراکمی بالا را به شخص کاندید کاشت مو هدیه دهیم، لذا با توجه به نوع طراحی و مهندسی خط رویش شخص همانند با الگوی خط رویش دلخواه او و در نهایت نزدیکی بافتهای کاشته شده به زیر یک میلیمتر، میتوانیم بگویم هیچ کس از دوستان واطرافیان فرد کاندید پس از رشد کامل موهای کاشته شده، متوجه کاشت موهای او نخواهند شد و ناباورانه بازگشت چهره او به قبل از ریزش موهایش را شاهد هستند.

کاشت مو به روش SUTو FUE

رکورد دار بالاترین تراکم پیوند مو در خاور میانه بوده و از تمامی کشورهای اطراف خلیج همیشگی فارس به این مرکز مراجعه میکنند و از این تکنیک و تیم مجرب این مرکز بهره میگیرند.


کلینیک کاشت مو , کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , جم کلینیک

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 294 تاريخ : پنجشنبه 26 مرداد 1396 ساعت: 17:50